domingo, 30 de octubre de 2011

2º bloque scandinavian christmas

 
El 2º bloque del scandinavian , ya casi tengo el 3º hecho .
Un reno , un muñeco de nieve , las palomas y 3 setas son los protagonistas del bloque .
La bufanda sobre-puesta queda muy linda .

 
Aqui con los bloques de la mantequera y el copo de nieve ya puestos .

 
Me habia prometido a mi misma , no comprar telas para este panel .
Voy al centro a comprar unos botones de baston para ponerlos y va y me encuentro las telas del scandinavian , fui debil y compre , son tan bonitas !!!!! son las de la derecha de la foto .
No tengo remedio , jejejeje


Posted by Picasa

12 comentarios:

Carmen dijo...

Amparo pero que bonito te esta quedando!!!, y los piratas me han encantado.

Besitos

Robledo Ruiz dijo...

Que bonito Amparo, lacarne es debil y con las telas mas jajajaja, un beso

Arantxa dijo...

Te está quedando muy bonito. No me extraña que no te pudieras resistir a las telas, son tan bonitas!!!

ROSSETA dijo...

Precioso Amparo, que me tienes que contar a mi que estoy rodeada de telas y siempre que veo algo por ahi que me gusta "pico"...
Vienes a la kedada del viernes dia 4..
Un beset

Montse dijo...

Si te sirve de consuelo yo con estas telas tambien cai!!!
Son tan bonitas!
Besosss

Ana dijo...

Queda precioso Amparo. Lo de las telitas es que son todas tannnnnnnnnn monas que cuesta resistirse.
Besinos

Mariví dijo...

Muchisimas gracias por el patrón del pirata. El panel de navidad te está quedando precioso.
Un beso

Stretch mark cream reviews dijo...

Nice design. Loved it.

Grow eyelashes dijo...

Wonderful art work.

Peter White dijo...

Very nice photos.If you custom these photos into paintings,It can be very wonderful.What will you do in the coming Christmas DAY?The new gifts-the oil paintings can be you very suitable choice.Here one nice online oil paintings gallery for you.Many kinds of oil paintings for your choice.They also can offer you the custom oil painting services.It is a very nice online gallery.

Asicstigershoesstore dijo...

The number of individuals who are willing to pay much cash on the Kobe shoes are buying it not for other reasons but the icon effect. Onitsuka Tiger Once they buy and wear these shoes, they will grasp a good understanding about how fantastic Hogan Shoes the shoes are. A quantity of kinds of the shoes below the mark named Nike, involving the Kobe shoes definitely, the majority of them have the capability to let people enjoy a higher jump that they have never had before and the reason why the shoes can be so amazing to do so goes to< align="left">Belstaff Womens Jackets their distinctive design.There is no query that a pair of this mode Kobe shoes will expense a lot, so lots of persons are eager to take good care of the shoes very much

HoganWorld dijo...

This unique, numbered edition of rich, crocodile skin golf Asics Onitsuka Tiger is

individually crafted and handmade-to-order by highly skilled artisans. Each of the 109 Onitsuka

Tiger
pairs to be produced is accompanied by a distinctive collector’s accessory package. This includes a crocodile leather luggage tag made

from the exact same,hand-selected hides used to make the shoes (nice touch), a platinum plate with the player’s name and shoe edition number, cedar shoe

trees and a gold-colored silk Onitsuka Tiger Online Store. So maybe the price is right